Účetnictví

Nejste administrativní typ? Službu zpracování a vedení účetnictví nabízíme malým, středním ale i velkým firmám. Zpracujeme za Vás veškerou agendu, tak aby bylo podnikání radostí a ne starostí. Dle Vašich požadavků Vám připravíme průběžný přehled hospodaření ať už jste živnostník nebo větší společnost.

Co účetnictví od Texolut s.r.o. zahrnuje?

 

Kompletní zpracování a vedení účetnictví

Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta

Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku

Vedení skladové evidence

Příprava a zasílání platebních příkazů

Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest

Zpracování vnitřních směrnic

Zpracování postupů účtování

Zpracování daňového přiznání k DPH

Zpracování podkladů daňového přiznání k silniční dani

Zpracování podkladů daňového přiznání k dani z příjmu

Sestavení účetní uzávěrky a závěrky

Zasílání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát na obchodní soud

Daňová přiznání

Je pro Vás daňový systém složitý a nepřehledný? Pomůžeme Vám tuto problematiku vyřešit. Poradíme a navrhneme nejlepší způsob daňové optimalizace, dohlédneme na včasný termín podání daňového přiznání a především na správnost veškerých údajů a doložení veškerých podkladů, které náš daňový systém vyžaduje.

Jak vám Texolut s.r.o. s daněmi pomůže?

  • Zpracujeme daňové přiznání k dani z příjmu fyzických osob
  • Zpracujeme daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob
  • Zpracujeme daňové přiznání k dani z přidané hodnoty
  • Souhrnné hlášení k dani DPH
  • Zpracujeme daňové přiznání k dani z nabytí nemovitosti
  • Zpracujeme daňové přiznání k dani z nemovitosti
  • Zpracování daňového přiznání k silniční dani
  • Vyúčtování daně z příjmu fyzických osob a funkčních požitků
  • Avízo placení záloh veškerých daní včetně zaslání platebního příkazu

Mzdy

Chcete přijmout zaměstnance a nevíte jak na to? Poradíme a připravíme veškeré dokumenty pro příslušné úřady. Navrhneme pracovní smlouvy, dohody o hmotné odpovědnosti dle Vašich nároků. Neztrácejte čas navštěvováním potřebných institucí. Zastoupení na úřadech je pro nás samozřejmostí.

Co mzdová agenda od Texolut s.r.o. zahrnuje?

  • Kompletní zpracování mezd a vedení personální agendy
  • Zpracování výplatních pásek, mzdových listů a mzdových listin
  • Zpracování a následné odeslání měsíčních přehledů
  • Vystavení platebních příkazů
  • Zpracování pracovních smluv, dohod o hmotné odpovědnosti
  • Zpracování ročního vyúčtování daní
  • Zajištění přihlášení a odhlášení zaměstnanců
  • Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest zaměstnanců
  • Vyplnění žádostí o dávky, úvěry a jiné
  • Zastupování na příslušných úřadech při kontrolách
  • Zpracování podkladů při pracovním úraze

Kontakt

Texolut s.r.o.

IČ: 016 87 441

DIČ:CZ01687441

Sídlo: Čs.legií 1875, 269 01 Rakovník

Kancelář: Husovo náměstí 2347 – 1.patro, 269 01 Rakovník

Telefon:  kancelář – 731 039 894

Email: info(zavináč)texolut.cz

datová schránka: eq2utyf

Městský soud v Praze
spisová značka: C 210298

Provozní doba:

Pondělí, Středa: 8:00 – 14:30 hod

Úterý, Čtvrtek:  8:00 – 14:30 hod

Pátek:              8:00 – 14:30 hod

 

 

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Vaše telefonní číslo

Předmět

Vaše zpráva

captcha

Opište kód z obrázku

Ostatní služby

K naší nabídce standardních služeb vedení účetnictví a zpracování daní, Vám nabízíme i širokou škálu ostatních služeb, které se citelně
týkají Vašeho podnikání.

Jaké další služby Texolut s.r.o. nabízí?

  • Zastupování klienta při jednání a kontrolách na úřadech
  • Zpracování statistických výkazů pro ČSÚ
  • Zpětná rekonstrukce účetnictví
  • Příprava a zasílání platebních příkazů dle požadavků klienta
  • Vystavování a rozesílání faktur
  • Zpracování podkladů pro žádost o úvěr
  • Avíza placení záloh na daních
  • Avíza placení záloh na zdravotní a sociální pojištění